viernes, 27 de mayo de 2011

Conversa. 3 anys més tard

Ell- Hola! Com va? Tot bé?

Ella- Ei! Quant de temps! Sí, tot bé. Com sempre, no he patit ninguna alteració significativa des d'aquell dia.

Ell- Bé, jo tampoc, ma vida segueix igual. La feina, la nòvia... I tu? Continues... continues... sense ningú?

Ella- Això està bé, no? Diuen que qui estiga bé, que no es menege. Sí, continue.

Ell- ... Sí. ( Silenci ) Tenim una nit pendent, la recordes? Les nostres agendes no han coincidit... Però podriem fer-les coincidir. No creus?

Ella- ... Podriem. Te n'has adonat? No portem ni dos minuts de conversa. Fa un any que no parlem i encara recordes que tenim una nit pendent... Per què sempre que parlem, acabem parlant de "la nit"

Ell- Perquè és preciosa

Ella- No ho saps, ha passat molt de temps. Això, podràs dir-ho quan passe, si passa.

Ell- No tinc cap dubte, que ho serà...

Ella- ... potser

Ell- Què no vols viure eixa nit?

Ella- ...

Ell- Gran resposta

Ella- És una pregunta tonta. Saps de sobra la resposta.

Ell- No t'abellix que arribe? Que siga quan abans?

Ella- Mmmmmm... la veritat? Si ha d'arribar eixa nit, arribarà. Em dóna igual, més prompte que més tard. Estic segura que m'agradaria tant viure-la ara, com d'aci 1 any o 2...

Ell- Caram! Què bonic... tres anys més tard...

2 comentarios:

Verbum dijo...

el temps passa... pero les tasques pendents no. Encara que passaren mil anys, la cicatriu que deixa un acte d'amor permaneix "por los siglos de los siglos amén".

Rosaureta dijo...

Dixit. :) Raó que tens, Verbum, raó que tens...